vrijdag 30 april 2010

2009 versus 2010


Op het ogenblik heb ik weinig inspiratie voor het schrijven op mijn blog. Dat wil niet zeggen dat hier niets gebeurd; sterker nog: ik heb het druk. Zo is het druk op de zaak, we krijgen met een heel aantal collega's een assesment. Dit brengt natuurlijk de nodige drukte/stress met zich mee, gelukkig heb ik het lopen om me lekker in af te reageren.

Mijn trainingen gewoon verder en worden steeds verder uitgebreid.
Kijk maar eens op het overzichtje:

jan: 103,41 km in 11 trainingen en 1 wedstrijd
feb: 120,35 km in 12 trainingen
mrt: 112,29 km in 11 trainingen en 2 wedstrijd (1xPR)
apr: 135,21 km in 12 trainingen en 1 wedstrijd

afgelopen maand liep maar liefst ruim 135 km-ers, voor de lol heb ik er mijn km van vorig jaar maar eens op nagekeken:
jan: 49,64 km
feb: 60,41 km
mrt: 57,75 km
apr: 85,29 km gerend over 12 trainingen en 1 wedstrijd.

Dan zie je pas echt wat voor progressie je in een jaar tijd maakt en dat maakt me best een beetje trots ;))

6 opmerkingen:

  1. Je krijgt met hardlopen loon naar werk. De vooruitgang geeft zeker wel voldoening.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een overzicht om idd trots op te zijn. Wat een geweldige hobby hebben we toch. Niet alleen lekker om soms je hoofd mee leeg te maken maar ook op gewoon lekker te lopen. Laat de PR's maar komen.. ik voel er al eentje heel snel aankomen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Van beginnend hardlopertje naar een heuze serieuze hardloopster!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Des te groter de voldoening des te lekkerder gaat het lopen.Natuurlijk niet te gek doen en lekker blijven genieten van het lopen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik zie de cijfers van 2011 er ook al in gedachten onder staan........ Nog meer progressie!

    BeantwoordenVerwijderen