donderdag 21 januari 2010

Kit is verhuisd!



Eindelijk! Na bijna 2 jaar wachten werd op 20 november mijn nieuwe woning opgeleverd, want in januari 2008 kocht ik een huis dat toen alleen maar op papier bestond.
Vele hordes moesten genomen worden, zo waren er problemen met de bouwvergunning, discussies over boren of heien, enz. Maar inmiddels staat mijn paleis fier overeind en is er een hoop gebeurd. Want als een huis wordt opgeleverd, dan begint het werk pas.
Eerlijk is eerlijk, zonder de voortvarende kracht van mijn vader en zijn broer (mijn ome Leo) zou er niet veel van terecht zijn gekomen. Wat hebben die een hoop werk verzet! Ongelooflijk! Alle muren, vloeren, plinten, trappen, inbouwspotjes en alle andere talloze kleine en grote klussen. Het schoonmaken was ook een klus waar je U tegen kunt zeggen! Petje af, tante Bep heeft bijna alles voor haar rekening genomen, super werk! Mijn moeder op de achtergrond heeft ook bergen verzet, vaak de ondankbare taak om voor de opvang van zoon te zorgen, eten klaar te maken en te wachten tot wij klaar zijn. Nu is bijna alles gedaan en dus (bijna) tijd om te relaxen.

Ook raar om me te realiseren dat ik toen helemaal nog niet liep, ja... van en naar de auto en af en toe een flinke wandeling, maar hardlopen? Nee, dat nooit!
Deze week ben ik definitief verhuisd naar mijn nieuwe huis en dat was een mega-operatie, doodmoe was ik. Maar toch, wat ik het ergste vond in deze dagen? Dat ik niet kon hardlopen, tja....

12 opmerkingen:

  1. Tis met recht een paleisje geworden Kitty, ziet er super uit allemaal.
    En ach, je kunt maar een verslaving hebben, dan is hardlopen echt zo slecht nog niet :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er mooi uit,veel geluk en plezier in je nieuwe stekkie.En dat hardlopen.............dat komt wel weer.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een stuk werk minder. Nu kan hardlopen weer tot zijn recht komen. Loop ze!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Kitty, veel geluk in je nieuwe huis!
    Zondag kun je lekker hardlopen, we maken er een leuke dag van! Tot dan
    Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd met je nieuwe stek, ik denk dat deze heel veel jaren blijft!
    Fijn dat je zoveel lieve mensen om je heen hebt (engeltjes?)die je gesteund hebben.
    En nu ga je je helemaal suf genieten!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gefeliciteerd Kit! Altijd veel te verzetten na oplevering. Mooi dat je nu woont en ga maar lekker genieten!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Proficiat met je nieuwe stekkie en heel veel woongenot gewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Veel plezier in je nieuwe huis!.
    Groet Rinus.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gefeliciteerd met je nieuwe huis en heel veel plezier op nr. 7 :)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel veel plezier en geluk in je nieuwe huis. Je heb even moeten wachten maar daar krijg je naar twee jaar wel wat voor terug.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Nog Gefeliciteerd met jullie nieuwe woning veel geluk toegewenst

    Tonny.j

    BeantwoordenVerwijderen