maandag 22 november 2010

2 jaar!


Dit weekend ben ik 2 geworden!
Tijd voor een jaarlijks terugkerend feestje, nadeel is dat er altijd zo verrekte veel mensen komen. Dit jaar waren het 24.537 en dan praat ik nog niet eens over de aanhang die natuurlijk ook meekwam! Omdat het anders zo'n "gedoe" wordt had ik tegen iedereen gezegd dat ze natuurlijk geen cadeau's mee hoefde te nemen, ik op mijn beurt zie dan ook af van een traktatie; wel zo makkelijk. Tuurlijk vier ik mijn verjaardag het liefst met allemaal hardlopers en als we er dan toch zijn kunnen we het beste met zijn allen een stukkie gaan lopen, toch?
Om het een beetje overzichtelijk te houden, liet ik zo'n beetje alles en iedereen voor me vertrekken, had ik tijd om iedereen persoonlijk uit te zwaaien. Dus toen na een uurtje (bijna) iedereen gestart was en de eerste al weer aan een drankje zaten vertrok ik. Gelukkig vond Esther het ook gezellig om iedereen uit te zwaaien, dus die startte tegelijk met mij. Om optimaal te profiteren en zoveel mogelijk mensen persoonlijk te zien, begon na de start het grote inhalen. Ik kan me niet herinneren dat ik ooit zoveel mensen voorbij mocht lopen, ik vermoed dat ze allemaal voorbij lieten lopen omdat ze natuurlijk wisten dat het mijn feestje was.
Om het kort te houden de eerste 5 km gingen in 30:01 (zoals gepland) de volgende 5 gingen in 29:24 en de laatste 5 in 27:54 (dat was een stukje beter dan gepland) het netto resultaat kwam dan ook uit op 1:27:19, WAUW dat was wel een heel speciaal verjaardagscadeautje ruim 12 minuten sneller dan vorig jaar!
Dit verjaardagsfeestje werd steeds beter!


Na afloop tijd om de party kleding aan te trekken in de parkeergarage van de SNS-bank, vele vertrokken toen naar huis (er was een gevalletje met de NS) en daarna naar MAXIM om met de "intimi" het glas te heffen..
Teveel tweeps en CnR-ers om ze allemaal te noemen, zou er vast een paar vergeten dus: Bedankt allen voor dit geweldige verjaardagsfeestje, jullie zijn volgend jaar weer allemaal uitgenodigd!



NB Ook de NS besloot met mij mee te feesten en mij extra lang te laten genieten van hun vervoerscapaciteiten het tripje van Nijmegen naar huis duurde maar liefst 3 uur!

20 opmerkingen:

  1. Je hebt een erg grappig stukje geschreven! Leuk!

    Volgend jaar kom ik weer op je verjaardag! Dan weer 12 minuten sneller? :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow, wat een verbetering van je PR. Daar is mijn 6.30 minuut niets bij!
    Jammer dat we elkaar niet ontmoet hebben in Maxim, maar dat komt een volgende keer wel.
    Fijn dat ik op je feestje mocht komen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. We hebben een super dag gehad in Nijmegen en jij hebt geweldig gelopen. Volgend jaar vier ik graag jouw 3e verjaardag samen met al die hardlopers. Eerst lopen en daarna voor een zeer gezellige nazit weer naar Maxim!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd en een mooie PR zeg.
    Alleen zo'n terug reis is verrekt lang.
    Groet Rinus.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gaat snel voorbij zo'n verjaardagsfeestje! Goed gelopen!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Netjes!! Mooie opbouw gedaan, vindt ik toch altijd lastig. Ik kende het parcours gelukkig, ik was er vorig jaar stevig op kapot gelopen..

    3 uur.... Dat is de reden waarom ik de trein zoveel mogelijk probeer te vermijden.. De NS viel bij mij overigens reuze mee. na 3 minuten zat ik in de trein, die direct doorreed naar de plek van bestemming.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Volgend jaar hoop ik ook op je verjaardagsfeestje te komen hoor!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Had ik geweten dat het jou feestje was had ik zeker op komen dagen.
    Je hebt jezelf iig een mooi pr cadeau gedaan. Gefeliciteerd!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. proficiat met je hardloopverjaardag en nieuw PR, lijkt me super dat je dit elk jaar opnieuw kan vieren met deze mooie wedstrijd.
    Ik heb dit jaar in allerlaatste instantie deelgenomen met het nummer van Maurice, maar doe ik zeker nog eens opnieuw, supersfeertje daar in Nijmegen.
    En als het een troost mag zijn voor mij was de trip met de auto ook een kleine 3 uur naar huis... :)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Zo hé, mooie negatieve split. Gefeliciteerd met je PR.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Gefeliciteerd met je 2e! Mooi feestje, 15km lang en 7 heuvels verder en dan een gezellige after-party!
    Nette tijd gelopen via een negatieve solit, dat geeft altijd een lekker (feestelijk( gevoel!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Gefeliciteerd met je 2e 'verjaardag'!!
    Wat leuk dat al die mensen gekomen zijn om dit met jou te vieren..;)
    Wat een toptijd heb je gelopen..petje af!
    Volgens mij hebben jullie een erg leuke dag gehad en enorm genoten!
    Het was inderdaad jou feestje...

    Groetjes,
    Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Zal me ook maar inschrijven voor je feessie in 2011.Wil ik niet missen natuurlijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat heb jij een superfeest gehad!! Super gelopen, wat een knaltijd!
    Geniet maar lekker na!!
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Knap gelopen Kitty! En dat op je tweede verjaardag. Wat moet dat worden als je drie wordt?? Ik hoop dat ik er dan bij ben!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Als het al niet je feestje was, dan zou het na ddit resultaat wel zijn. 12 minuten eraf!!!

    Gefeliciteerd.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. 12 min sneller dan afgelopen jaar!! Dit is geweldig. Gefeliciteerd met je PR.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. nogmaals gefeli dan maar :-). tof trouwens dat je mij van de foto heb geknipt, ik hou wel van een beetje anonimiteit ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Bedankt voor je reactie op mijn blog over de hamstring.
    Ik ben vaker door dry needling behandeld en dat heeft goed geholpen.
    Ik zal eens aan hem vragen over het si-gewricht. Morgen naar de sportmasseur. Donderdag heeft hij ook gemasseurd en dat deed pijn op mijn billen....auw auw auw
    Doeg Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  20. beetje erg laat.. maar alsnog.. van harte :) je feestje heb je al gehad bij de 7^^ :)

    BeantwoordenVerwijderen