vrijdag 19 februari 2010

tijd voor....Lente!


Af en toe begint het erop te lijken, als het zonnetje voorzichtig doorbreekt of zoals vandaag dat werkelijk alle sneeuw verdwenen lijkt te zijn: lente! Ik snak na een lekker zonnetje op mijn gezicht, een korte tight en topje in plaats van 2 of 3 lagen.
Maar goed elk weer is loopweer weet ik inmiddels dus vandaag geen uitzondering. Omdat ik al een vermoeden had dat het een drukke dag zou worden, liep ik vanmorgen (op mijn vrije dag) al om 08.00 uur buiten (jawel;)) Nee mijn verstand had ik niet helemaal verloren, met het tijdstip was niets mis, wel het feit dat ik niets gegeten of gedronken had. Dat was iets minder slim. Vandaag stond er een doorloop op het programma van 60 min in een tempo van 6:48 met 8x een versnelling van 2 min in een tempo van 6:06
doel---> resultaat
6:48---> 6:34, 6:44, 6:47, 6:50, 6:51, 6:45, 6:53, 6:46
6:06---> 5:47, 5:34, 5:55, 6:02, 5:50, 5:58, 6:14, 5:52
Best een pittige training maar toen er na 64 min 9,87 km op de garmin stond, kon ik niet anders dan even een RR-etje doen en dus even doorlopen naar de 10 km waardoor er uiteindelijk een training van 1:05:42 op de teller stond.
En die lente? Die laat nog even op zich wachten, de sneeuw is weg :), maar daarvoor in de plaats is het nu druilerig met af en toe wat regen, de vraag blijft wat nou beter is?

7 opmerkingen:

  1. Het begint te komen. Er blijven nog 233 dagen te gaan tot E'hoven.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goed bezig geweest Kitty!
    Zoals het er nu uitziet ga je me leuk hazen over 233 dagen! Blijf goed trainen dus!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. don't forget: KEEP SMILING, WHATEVER HAPPENS!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lekkere training weer.Lente wordt het alist in 2011 :-).Gewoon lekker door lopen en verder groeien naar je doel!Succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie training!
    Ja het word inderdaad tijd voor zon en hogere temperaturen. De sneeuw is gelukkig weg, maar die regen is ook niks. Pff, als wij het toch eens voor het zeggen hadden... :)
    Nou ja.. geduld dan maar hebben, ooit komen die mooie dagen vanzelf!

    BeantwoordenVerwijderen