zaterdag 14 maart 2009

wedstrijd


Op 24 mei is het dan zover, mijn eerste wedstrijd ooit! En wat zo fijn is aan een eerste wedstrijd is dat het altijd een PR opleverd ;-))!
Ik loop dan dus de 5 km en inmiddels weet ik, dat ik dat kan (mits ik blessure vrij blijf natuurlijk). Gisteren heb ik 6,21 km (met dank aan http://www.afstandmeten.nl/) gelopen in 40 minuten dus die 5 km zijn prima in orde.
Het vooruitzicht dat ik deze wedstrijd mee zou doen heeft mij de hele winter doen trainen.... je wilt tenslotte niet afgaan in een stad waar je toch een beetje verliefd op bent geworden in de loop der jaren.
Maar in welke tijd ik dit ga lopen? Tja, ik hoop het in ieder geval binnen het half uur te redden, ik heb tenslotten nog dik 2 maanden om aan mijn snelheid te werken. Het spannende is nu dat dit binnen bereik is, ik vooruit aan het kijken ben naar de 10 km. De singelloop in Breda op 4 oktober (jawel, 10 dagen voor mijn 40ste verjaardag) lijkt me hiervoor prima geschikt en zoals het er nu naar uit zie krijg ik die dag gezelschap van andere dames die ook hiervoor aan het trainen gaan!
Wordt vervolgt.....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten