zondag 8 maart 2009

mini doel...: bereikt!

Eén van de doelen die ik voor mezelf gesteld had toen ik begon met rennen was hard lopen naar mijn nieuwe huis in Raamsdonksveer.. Dit in de veronderstelling dat het toch wel 6,5 km rennen zou zijn. Nou niets is minder waar het is "maar" een armzalige 5,62 km, niets mis mee natuurlijk en veel meer dan ik een paar weken geleden van had kunnen dromen.


Maar hoe langer je rent, hoe groter je ambities worden, stiekem droom ik al over de 10 km. Ik ben inmiddels in het bezit van een schema maar vind dit nog erg ingewikkeld ineens moet je intervaltrainingen gaan doen terwijl je net lekker in je ritme zit.

Afijn, mijn humeur was vanmorgen opperbest het weer niet, gelukkig bracht de buienrader uitkomst en inderdaad om 11.00 uur was het droog en.... een zonnetje! Uiteindelijk vertrok ik om 12.25 uur voor een loopje met als doel mijn nieuwbouwwoning in Raamsdonksveer, dit loopje voert je gedeeltelijk door de polder en dwars door het centrum van 't Veer. In de open polder beland vroeg ik me af wat ik in godsnaam aan het doen was, er bleek een stevige westenwind te staan zeker 6 gelukkig zijwind en geen tegenwind. Uiteindelijk had ik een lekker ritme en heb ik zonder veel problemen en sneller dan verwacht de route gelopen, zo snel zelfs dat ik mijn lift terug naar huis te snel af was.

Op de bouwplaats zijn ze inmiddels bij de eerste huizen (dus nog niet bij mij) begonnen met metselen. Leuk om te zien hoe al die verschillende soorten stenen bij elkaar komen en met elkaar combineren.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten