zaterdag 14 november 2009

underdog


Morgen is het zover... de 7 heuvelen (7^^) loop in Nijmegen. Hét hoogtepunt van het afgelopen jaar én de dag waarop ik 1 word... in lopersjaren dan!
Het afgelopen jaar veel geleerd, zo weet ik inmiddels dat ik een VL ben, last heb van MLC, voor een wedstrijd moet taperen en nog een hele hoop andere verstandige dingen die ik een jaar geleden dus niet wist.
Maar goed die 7^^ volgens de één een "eitje" (snel parcour, goed herstellen bij het afdalen) volgens de ander een gruwelijke kuitenbijter, waar je op het eind nog stuk gaat. Morgen zal ik het meemaken samen met nog zo'n 30.000 andere lopers!
Starten doe ik vanuit by-pass3 wat inhoud dat de eerst lopers al aan het finishen zijn als ik nog moet starten ;(( maar dat mag de pret drukken. Uitlopen binnen de gestelde limiet door de organisatie dat is het doel!
Er zijn er onder ons die menen dat dit sneller en beter kan en het onacceptabel vinden mits ik niet finish binnen de 1:40, deze mensen wil ik eraan herinneren dat een jaar geleden ik nog niet eens een halve minuut kon hardlopen!
Maar ik heb ervoor getraind, heb geen pijntjes en ga morgen (zoals een ouder en wijzer iemand mij ooit vertelde) GENIETEN! (en mocht het niet lukken tijdens het lopen dan wel tijdens de greetzzzz!)

5 opmerkingen:

  1. Prachtig,prachtig wat een poezie. Er schieten me 4 letters te binnen... Ik zeg, knallen morgen ! Geen ouwewijvengeouwehoer onderweg,lopen is NIET gezellig, maar daarna maken we er een bende van. Tafel 3 was voor jou toch ?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Kit ik zeg het je, jij gaat morgen toch een prestatie neerzetten!!! Jij loopt een vette PR:-))
    Ga nu maar lekker genieten en plezier beleven aan het hele gebeuren, dat is belangrijker dan een toptijd en kapot zijn gegaan!
    Geniet ervan meid!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hey Blondje, laat je de kop niet gek maken als het startschot geklonken heeft.
    Geen energie verspillen met slalommen en inhalen, lekker 'go with the flow', om dan de laatste paar kilometers ff lekker LOS te gaan. WOWWWWWWWWWWWWWWWWW
    http://www.youtube.com/watch?v=2EaE0_gQLw0
    hier alvast een overwinningsmuziekje voor je!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel veel succes morgen in Nijmegen. Je redt dat wel onder 1:40'!!

    BeantwoordenVerwijderen