zaterdag 3 oktober 2009

internet



Tijd om mijn blog weer eens te up-daten, het heeft eventjes geduurd maar ik ben er weer! Waar dan? Nou online! Zoals al in eerdere blogs gemeld heb ik mijn huis verkocht, maar ja, dat betekende wel dat ik 2x moest verhuizen!
Dus na een super lekkere vakantie in Italië, kon ik toen ik thuis kwam direct aan de slag.

Maaar allereerst stond de Tilburg Ten Miles (TTM) op het programma, mijn eerste 10 km in wedstrijdvorm. Maar wat een feest was dat! Vanaf het allereerste moment stonden er zoveel mensen langs de kant, geweldig! De mensen in Tilburg (al gaven ze misschien niets om lopen) maakten er een feestje van, het ene dweilorkestje na het andere stond langs de route. Met mijn persoonlijke hoogtepunt een groot aantal trommelaars die je gewoon vooruit trilde.... heerlijk wat een belevenis! Ook superschattig, kleine kindjes die bekertjes water uit deelden, precies toen ik het nodig had. Ondanks dat ik door de vakantie niet zo heel veel had getraind ging het dus super, de eindtijd was 1:03:58 voor mij dus een supertijd (ik had gehoopt op een tijd net boven de 1:05). Maar dit doen we volgend jaar dus weer doen, maar dan de echte Ten Miles....

Aan alle mooie dingen komt een eind zo ook aan de vakantie, na het uitpakken van de koffers, kon het inpakken van het huis beginnen. De verhuis liep enorm voorspoedig, wat voornamelijk te danken is aan de inspanningen van mijn vader en moeder. Mijn tijdelijke adres is inmiddels best gezellig geworden, maar die internet verbinding..... Alles valt goed te regelen behalve (je raad het al), na ettelijke keren, voor ik weet niet hoeveel euro's te hebben verbeld naar de helpdesk, ben ik er weer.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten